Még egy ilyen egyszerűnek tűnő szervezet működését is jelentősen fel tudják pezsdíteni ezek az ügyfélkapcsolatokat menedzselő szoftverek! Gondoljunk csak bele! Ha a recepciós egy telefonhívás legelején be tudja gyorsan azonosítani a hívó felet… Máris mennyivel személyre szabottabban tud számára új programokat ajánlani! Hiszen pillanatok alatt a képernyőre varázsolhatja a vendég teljes ide kapcsolódó múltját. Mint például érdeklődési területeit, kedvelt elfoglaltságait, akár a feltöltődésre szánt tipikus időszakait is.
Egy ilyen közvetlen kapcsolatokra épülő élményturisztikai egységben annyira fontos a vendégekkel való személyes törődés! Biztosan ők is nagyra értékelik majd, hogy nemcsak sablon szövegekkel üdvözlik és tájékoztatják őket, hanem teljesen egyénileg tudnak minden vendéggel bánni a házigazdák és a programszervezők.
Óriási előnyt jelent például a különféle csoportterápiás vezetők számára is az, ha a résztvevőkről tudják, milyen mentális felkészültséggel érkeznek az adott programra. A „szakmai múltjuk” ismeretében olyan elemekkel gazdagíthatják a tervezett foglalkozásokat, melyeket a csoporttagok személyes igényei megkívánnak. Márpedig ez könnyedén nyomon követhető, hiszen a Gyógyító Ház vendégeinek túlnyomó többsége visszatérő látogató. Egy adott program jelentkezőinek nagyon jelentős része tehát járt már itt korábban. Sőt: átlagosan háromnegyedükről mondható el, hogy már legalább két alkalommal részt vettek valamilyen eseményen vagy programon a ház szervezésében.
Szóval könnyen belátható, hogy a Gyógyító Ház bizony jól járna egy crm programcsomaggal. Ha pedig ez az elhatározás megszületett, nincs is más hátra, mint felkeresni az uzletiszoftver.com-ot. Ez a csapat tudvalevőleg az ilyen szoftverek szakértője. Szakavatott szemmel látják meg egy adott feladatban hihetetlenül gyorsan a megoldást jelentő utat a megfelelő programok ajánlásával. Büszkén vallják, hogy a piac minden jelentős szereplőjével, majdnem 400 szoftvergyártó céggel működnek együtt. Így igazán adottak a feltételek ahhoz, hogy minden helyzetre megtalálják az ideális üzleti szoftvert.
Az ügyfelek számára ráadásul igazán felüdítő hír, hogy a közvetítői-tanácsadói szolgáltatásért nem kell plusz költséggel számolniuk. A Gyógyító Ház is azért juthat hozzá ehhez a hathatós segítséghez teljesen díjmentesen, mert az uzletiszoftver.com tevékenységét a rajtuk keresztül megrendelt programcsomagok után járó jutalékokból fedezik a tulajdonosok. Ugyanezen okból a tanácsadó munkatársak elfogulatlansága is garantált. Bármelyik szoftver mellett szól majd ugyanis az ügyféllel közös döntés, mindenképp megilleti őket a jutalék összege. Így tehát szabaddá válnak arra, hogy egyéb befolyásoltság nélkül pusztán szakmai szempontok szerint javasolhassanak az ügyfél számára ideális szoftvert.
Lássuk, hogyan is jutunk el eddig a bizonyos ideális szoftverig. A Gyógyító Ház esetében a crm rendszer árak fontos szempontot képeznek a döntési folyamatban. A ház költségvetése ugyanis nem bírna el egy drágább beruházást. A háznak először is meg kell határoznia a konkrét igényeit azzal kapcsolatosan, hogy mit várnak el a bevezetendő szoftvertől. Azaz, hogy az ügyfélkapcsolatoknak pontosan mely területeinek folyamatait kívánják vele támogatni, fejleszteni.
Ehhez nem elegendő csupán 1-2 munkatárs részvétele. A ház működésének folyamán ugyanis minden egyes kollégának fennáll valamilyen szintű kapcsolata a vendégekkel, de ezek a kapcsolatok mind-mind mások jellegükben és mélységükben. A telefonon érkező hívásokat kezelő recepciósnak egészen másképp kell kezelnie a hívó feleket, mint egy csoportos program vezetőjének a tagokat a felkészülés folyamán vagy a vendégeket az étkeztetésért felelős munkatársnak. A recepciós számára fontos, hogy rögtön lássa a vonal túlvégén beszélő törzsvendéghez tartozó olyan adatokat, melyeket személyes kapcsolat híján nem tud vele tisztázni. A csoportvezetők részére azt kell mindig világossá tenni az előkészületeik során, hogy melyik tag milyen spirituális múlttal rendelkezik, ami hatással lehet a csoportdinamikára és az egyéni beszélgetések mikéntjére is. A crm rendszer árak tekintetében tehát mindenképp azt a megoldást kell majd kiválasztani az uzletiszoftver.com tanácsadóinak a segítségével, amely mindezeket a szempontokat figyelembe tudja venni.
Ha ez sikeresen megtörténik, a Gyógyító Ház sokkal rugalmasabban tud majd bánni azokkal a vendégekkel, akik már korábban is jártak ott. Bizonyára jól fog esni nekik az igazán személyre szabott törődés.